On parasta olla itsensä!

En tiedä onko muilla ollut sellainen fiilis ettei kuulu joukkoon, mutta mulla on ollut sellainen olo aina.

Olen nuorempana aivan tarkoituksella halunnut olla erilainen ja se jatkuu jossain määrin edelleen.

Nykyään se ei enään ole mikään ongelma. Uskallan olla oma itseni.
Heitän hölmöä läppää töissä ja vapaalla. Pukeudun miten haluan ja teen muutenkin aika pitkälle mitä haluan.


Suomi 100 TEHOTREENIT


Suomi 100 TEHOTREENIT



Monessa paikassa tästä asiasta olen saanut kehuja. Minua arvostetaan sen takia, että en kumartele ketään, mutta en myöskään väheksy ketään.
Uskon todella vahvasti siihen, että me kaikki olemme samanarvoisia. Jotkut elää vaan vähän tiukkapipoisempaa elämää kuin toiset. Mutta yleensä ne tiukatkin pipot löystyy, kun ollaan hetki treenattu :)

Haluaisin opettaa tulevia Personal Trainereita olemaan enemmän helpommin lähestyttävämpiä, omia itsejään, sydämellisiä, huumorintajuisia ja muistaa, että tämä on kuitenkin AINA asiakaspalvelutyötä!

Monet asiat on omasta asenteesta kiinni ja väitän, että juuri se oma asenteeni elämään ja moniin asioihin on se miksi saan kehuja. En jaksa stressata oikein mistään, mutta otan työni ja elämäni silti tosissani pitämällä hauskaa... voiko niin sanoa?

Olen oppinut myös sen, että kaikkia ei voi miellyttää. Ennen vertailin itseäni kaikkiin muihin alan ihmisiin ja mietin miten tuo tekee asiat paremmin, miten tuolla on noin paljon asiakkaita, miten tuo saa niin hyviä yhteistykumppaneita, miten tuo on niin paljon paremmassa kunnossa jne.
Nykyään LUOJAN KIITOS osaan olla onnellinen toisten menestyksestä ja toisten ilon aiheista.
Kateus ei johda mihinkään. Kilpailu alalla, kuin alalla on hyvästä.
Omalla ammattitaidolla ja persoonallisuudella erottuu jyvät akanoista.




Uskon, että mun kanssa treenaa just ne ketkä haluaa eikä tosissaan kukaan joka ei mua siedä...
En halua olla asiakkaiden kanssa joku ihminen joka en oikeasti ole.
Toki uusien asiakkaiden kanssa sitä joutuu vähän nieleskellä ja tunnustella, että kuinka paljon uskaltaa omia ajatuksia tuoda julki.
Siitä huolimatta, että päästelen suustani vähän mitä sattuu olen kuitenkin aina ammattitaitoinen.
En loukkaa ketään ja haluan, että kaikki kuuluu joukkoon, saa hyvän treenin ja kehittyy.


Suomi 100 TEHOTREENIT


Ole siis rohkeasti oma itsesi, seuraa unelmiasi, tee töitä niiden eteen, mutta älä unohda nauttia ja elää!
Kenenkään ei pitäisi elää elämäänsä vain töitä tehden, vaikka rakastaisikin työtään, niin tässä elämässä on niin paljon muutakin.

ÄLÄ MUUTU KENENKÄÄN TAKIA.
Paitsi jos olet aivan kusipää, silloin kannattaa katsoa peiliin ja muuttua :)




Kommentit

Suositut tekstit