Kuka MImiGo?

Tässä sitä taas ollaan blogin maailmassa, ymmärtämättä bloggauksesta yhtään sen enempää, kuin viimeksikään...

Aloitin blogin kirjoittamisen jo muutama vuosi sitten eikä punaista lankaa kirjoittamiselle millään löytynyt, mutta nyt olen oivaltanut mistä haluan kirjoittaa! Aihe on tietenkin hyvinvointi ja kaikki sen osa-alueet, koska olen ammatiltani Personal Trainer ja Liikuntaneuvoja.
Hyvinvointi on kuitenkin todella laaja käsite. siihen voi sisältyä ulkoinen kauneus, psyykkinen hyvinvointi, fyysisesti kestävyys tai voima tai liikkuvuus ym. ja tietenkin ravinto, ravintolisät jne, jne.
Itse en ole mikään ripsi-, kynsi-, tai hiustenpidennysten ystävä enkä ravaa kasvohoidoissa tai muissa kylpylähoidoissa, enkä myöskään meditoi eikä minulla ole mentaalivalmentajaa, joten kirjoitan todennäköisesti suurimmaksi osaksi treenaamisesta, kehonhuollosta ja ravinnosta ja tarkemmin siitä mitä kysymyksiä itse kohtaan työssäni eli siitä mikä ihmisiä oikeasti kiinnostaa tai mietityttää!

Kuka sitten olen ja miksi minä tiedän niistä asioista mitkä lukijaa mietityttää?

Olen kohta 36vuotias tekeväinen nainen nimeltä Mimi Cajander. Liikunnan parissa olen työskennellyt jo 15 vuotta. Ensin ohjasin kaikenlaista ryhmäliikuntaa ja tein kuntosaliohjauksia yli 10vuotta, jonka jälkeen laitoin oman yrityksen pystyyn nimeltä MimiGo ja aloin tekemään enemmän Personal Trainer hommia. Olen elättänyt itseni liikunnalla jo siis aika kauan ja nähnyt, kuullut, opiskellut, kokenut, oppinut ja tehnyt aika lailla kaikkea mahdollista!
Jo kolme vuotta olen pyörittänyt Helsingissä ja Vantaalla erilaisia ryhmävalmennuksia sekä treenauttanut yksilöitä. Tällä hetkelllä ryhmät pyörii Herttoniemessä ja Laajasalossa ja yksilö valmennettavia otan vastaan Sörnäisten Fresh Fitneksellä.
Oma vahvuuteni on voimaharjoittelussa, mutta juoksu, uinti ja pyöräily vei menneessään noin kolme vuotta sitten eli tarkemmin Triathlon on se mun juttu nyt, mutta kaksi pientä lasta ja yrittäjyys luovat treeniaikatauluihin aika paljon haasteita ja taistelenkin hyvässä hengessä omien treenien, töiden ja kodin pyörittämisen kanssa päivittäin....
Olen kisannut vaikka ja missä.... sanotaanko, että puoliksi tosissani. Kilpailuviettiä on alkanut heräämään vasta myöhemmällä iällä ja saan kaikista pikku kisoista treenimotivaatiota ja positiivista energiaa. Olen juossut Tough Vikingin kolme kertaa, puolikkaita maratoneja muutaman, polkujuoksuja, kympin kisoja, extreme runia, triathlon sprintin ja ollut jopa body fitness kisoissa 😁
Eli kokemusta löytyy vaikka ja mistä ja haluan koko ajan oppia ja tehdä lisää. Imen tietoa ihmisistä ja koulutuksista itseeni niin paljon kuin vaan voin. Tällä alalla on monenmoista kansaa, mutta voin rehellisesti sanoa, että olen ammattilainen ja tieto jota jaan on faktaa eikä mitään keksittyä huuhaata 😁




Mun asenne elämää ja treenaamista kohtaan on, että välillä mennään raivolla ja välillä naurulla 😊
Treeneissä ja elämässä pitää olla hauskaa, mutta itseään ei saa päästää liian helpolla. Kummassakin pitää haastaa itseään, niin homma pysyy mielenkiintoisena, mutta asioita ei pidä ottaa liian vakavasti. Yleensä kohtaan kaikki asiat huumorilla, mutta välillä se menee mullakin kuppi nurin ja se tulee varmasti harvinaisen selväksi kirjoituksissani.



Toivottavasti tästä tulee pitkään kestävä ja luettu blogi ja saan jaettua teille jotain hieman erilaista kaikkien miljoonien samanlaisten blogien sijaan 💪🏻

Nyt lähden aamupalalle ja töihin ja ampumaradalle!!! Kuinka siistii! En oo ikinä ollut ampumassa... jännää!

Hyvää viikonloppua!

Kommentit

Suositut tekstit