Mä Sporttaan

Viime syksynä järjestin ensimmäisen oman juoksutapahtuman nimeltä Laajasalojuoksu.
Tein kaiken lähes yksin. Tapahtuma oli menestys ja mukana oli 200 juoksijaa.

Ennen Laajasalojuoksua haaveilin jumppatapahtuman järjestämisestä, mutta se tuntui yksin vielä työläämmältä. Jos joku muukin haluaisi samaa, niin ehkä se onnistuisi....

Juontajana Laajasalojuoksussa toimi ystäväni Janika Nieminen, joka oli juuri alkanut  työstämään  omaa  Mä Sporttaan tapahtumaansa. Aloimme heti miettimään yhteistyötä ja nyt ensimmäinen Mä Sporttaan tapahtuma kolkuttelee jo aivan nurkan takana.
Sain paljon positiivista palautetta tapahtuman järjestäjänä ja tuntui luonnolliselta tehdä jokin muukin tapahtuma kuin Laajasalojuoksu.
Janika haluaa tehdä liikunnan parissa hommia myös sydämellään niinkuin minä, joten ollaan sydäntä täynnä oleva tiimi 😊
Itsehän olen työskennellyt ryhmäliikunnan parissa noin 13 vuotta, joten "jumppatapahtuma" on niin mun juttu! Se fiilis minkä saa ryhmäliikuntatunneilla on aivan mahtava. Energiaa riittää vaikka muille jakaa!! Itseään saa toteuttaa tanssimalla, treenaamalla ja päästämällä höyryjä hyvässä porukassa!



Mä Sporttaan tapahtuma on tapahtuma, joka on tarkoitettu KAIKILLE! Ikään, kokoon tai sukupuoleen katsomatta! Tavoite on saada mahdollisimman moni liikkumaan. Liikkumattomuus luo liikaa terveysriskejä sekä fyysisellä, että henkisellä tasolla. Mä Sporttaan tapahtuma on myös oiva tilaisuus kokeilla eri lajeja ja löytää se oma mielekäs liikuntalaji tai tulla vaan viettämään hauska tehokas päivä.

Päivä alkaa Zumballa, joka muuten on muuttunut paljon hauskemmaksi ja modernisemmaksi kuin mitä se oli vuosia sitten 😂 Ohjaajana on kollegani Elixia ajoilta, Maria Lappalainen.
 Zumban jälkeen jatketaan kuntopiirillä ja sen jälkeen on mahdollisuus osallistua joko juoksukouluun sekä lyhyelle lenkille tai Mari Lindströmin tanssitunnille.
Tanssin ja juoksun jälkeen on lounastauko ja päivä päätetään Jonna Monolan joogaan.

Hinta per tunti 10€



Paikan päällä pääsee myös juttelemaan Tuomas Grönmanin kanssa, joka hallitsee psyykkisen valmennuksen salat tai nautiskelemaan hoitola Seizen palveluista.

Lounastauolla sekä muilla tauoilla on mahdollisuus kokeilla nopeita, mutta tehokkaita HIIT tunteja ulkona Casallin ulkotreenivälineillä.

Kannattaa siis tulla paikalle sankoin joukoin 😊

Tapahtuma järjestetään Jollaksessa Poikkilaakson koululla, joka on noin 10-15min matkan päässä Herttoniemen metroasemalta.
Bussilla ja autolla pääsee kätevästi paikalle kauempaakin.
Jollaksessa on ihanan rauhallista ja upea luonto, joten juoksureitti on upea!

Lounasta tarjoilee Brita Kahvio ja Intersport tarjoaa palautusjuomat osallistujille.

Ilmoittaudu mukaan masporttaan@gmail.com

Lisätietoja Mä Sporttaan Helsingissä- Facebook sivuilla!

GO EXPO TARJOUS: 4 kolmen hinnalla!! Kerää oma porukka ja tuu mukaan!!

Kommentit

Suositut tekstit